Buikfoto week 1

09-12-2019

Uiteraard is er nog geen verandering te zien aan de buitenkant van Quimoy. Om toch eventueel verschil te gaan zien de komende weken, maak ik elke week een foto. Wat duurt dat wachten toch lang. Dat is echt iets dat niet gaan wennen voor mij. Geduld hebben hahaahha, Dus de komende weken, zal ik me blindstaren op haar buik en tepels. Tot de Echo, want dan weten we het zeker. 

Quiomy is wat stil, Is ze dat normaal ook niet? Ze gaat heerlijk mee wandelen, eet haar porties en komt heerlijk kroelen. Toch, is ze wat anders. "ja , die is zwanger "zegt Djon dan. Heel lief dat hij dat zegt en natuurlijk hoop ik dat ook, maar nu al iets merken aan haar gedrag zou theoretisch wel heel snel zijn. Nee, Quiomy is anders ook zo, zeg ik tegen mezelf. We wachten af, komen er nog meer veranderingen?! 

© 2019 Reiziger Rik, Krijn Taconiskade 346, 1087 Amsterdam
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin