Dag 33/Dag 34

06-01-2020

Het gewicht van de teef gaat toenemen en de welpen gaan zich draaien, het opzwellen van de vrouwelijke delen wordt merkbaar. Let nu op het gewicht, overgewicht moet gemeden worden. De hartslag is niet langer hoorbaar omdat de hoeveelheid vruchtwater toeneemt.

Ik was vandaag terug aan het lezen bij het nestje van Ushi en Dani. Mijn eerste nestje. Jeetje wat een spanning en een onervarenheid. Rond deze tijd had ik de werpkist al neergezet, zodat ze alvast kon wennen. Heel mijn huishouden lag er in behalve Ushi. De poezen nestelde zich op de dekens en ook Tiamo vond het een heerlijk plekje. Ushi, die stond er bij te kijken en dacht "veel plezier er mee, samen. " Voor mijn gevoel moest ze hem leuk vinden , dus moest ze er af en toe in gaan liggen. Vaak met mij, want met het baasje is het wel interessant , maar zonder is er geen bal aan. Nu plaats ik hem in de zevende week. Misschien herkent Quiomy hem meteen en vind ze het prima, wil ze er nog niet in ook prima. Mijn ervaring nu is op het moment dat de pups er zijn, ze het een hele fijne beschermde plek vinden. Hun eigen privé plek.Met een ren er om heen en afgeschermd met dekens , zodat de andere honden en mensen haar niet storen. 

© 2019 Reiziger Rik, Krijn Taconiskade 346, 1087 Amsterdam
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin